שילוח משלוחים לעסקים, חברות וארגונים

עסקים ירוויחו מהבנה מעמיקה של כללי המשלוח. ישנן שתי סיבות עיקריות לכך שחברות צריכות להבין את הכללים הללו. ראשית, חברות עלולות לעמוד בפני קנסות והשלכות משפטיות אם יפרו את הכללים.

אם העסק שלך מפסיד כסף מכיוון שהוא אינו עומד בכללי FTC להזמנת סחורות בדואר

באינטרנט ובטלפון, עליו להשתמש בכללי החוזה והחוזים כדי להוריד את עלויות המשלוח. ניהול אפשרויות המשלוח מאפשר לך לשמח את הלקוחות תוך שמירה על עלויות. מוכרי מסחר אלקטרוני יתמקדו יותר מאי פעם בהפחתת עלויות המשלוח.

פתרונות לוגיסטיקה הפכו לחלק מהעסקים היומיומיים עבור חברות שצריכות לבצע משלוחים באופן קבוע

חשבו מחוץ לקופסא של חברות הספנות הגדולות ותמצאו עולם של אפשרויות להציע משלוחים באותו היום, משלוחים למחרת ומשלוחים בזמן קצר וחסכוני של פריטים גדולים. בערים גדולות תמצאו חברות משלוחים ושליחויות מקומיות שיכולות לספק ללקוחות שלכם מחברות ההובלה הגדולות במחירים תחרותיים.

זוהי תעשייה הדורשת שירותי הובלה ולוגיסטיקה מואצים

עולם המסחר האלקטרוני צומח בקצב מהיר והלקוחות רוצים לקבל את ההזמנות מהר יותר, ועוזרים לחברות לנצח את התחרות מול קמעונאים גדולים אחרים. למי שרוצה לשים את העסק שלו לפני אחרים, חברות מסחר אלקטרוני מציעות שיטת משלוח מקומית.

אחד החסכון הגדול ביותר בכסף וזמן לחברות שצומחות

הוא מיקור חוץ של עיבוד הזמנות לספק שירותי לוגיסטיקה בשם 3PL. מיקור חוץ של הזמנות מתייחס לשכירת צד שלישי לאספקת שירותי שילוח לעסק קטן, לרבות אחסון מלאי, אריזת הזמנות, הכנת הזמנות ואיסוף משלוחים. אמנם מיקור חוץ של מימוש קמעונאי לפתרונות משלוחים קטנים אינו יכול להיות האפשרות החסכונית ביותר עבור עסקים שאין להם הרבה לקוחות, אך היא יכולה לחסוך את מירב הזמן והכסף לעסקים שהולכים וגדלים ככל שהיקפי ההזמנות גדלים.

הצגת אסטרטגיית משלוח מסחר אלקטרוני יעילה

היא אחד הצעדים היעילים ביותר שתוכל לנקוט כדי להגדיל את העסק שלך. מספר ההזמנות שאתה שולח בכל חודש משחק תפקיד גדול במציאת אפשרות המשלוח הנכונה לעסקים קטנים. בעוד שמותגי מסחר אלקטרוני רבים נוקטים בגישה פשוטה יותר למשלוח, מציעים משלוח חינם בכל רחבי הלוח ויש להם תעריפי UPS ו- USPS לא מאומתים, קמעונאים מצליחים משתמשים באפשרויות משלוח אסטרטגיות כדי להבדיל את עצמם ולהגדיל את השוליים שלהם.

העסק הקטן שלך ייחודי

וכך גם צרכי המשלוח והאסטרטגיה שלך. ודא שאתה מבין כל פרט זעיר הקשור למשלוח. החל מפיתוח מוצרים חדשים ועד הפצת מידע עליהם, לא חסרות משימות אסטרטגיות הדורשות את תשומת ליבך מדי יום, כולל שליחת הזמנות ללקוחות שלך. במילים פשוטות, חברות שמוכרות סחורות בדואר, באינטרנט, בפקס או בטלפון חייבות לציין בבירור מתי המוצר יימסר ללקוח. אם לא צוין מסגרת זמן, עליך לשלוח את המוצר תוך 30 יום. אם הלקוח אינו מסכים עם העיכוב, אתה חייב לו את מלוא ההחזר.

ShipBob

היא חברת לוגיסטיקה מבוססת שיקגו (3PL) שנוסדה בשנת 2014. היא נותנת לך הצעות מחיר מכל חברות התעופה הגדולות כדי להקל על מציאת תעריפי המשלוח הטובים ביותר. ShipBob יכולה לשאת ולתת על הנחות ותמחור בכמויות גדולות עם USPS, UPS, FedEx ו- DHL למשלוח מקומי ובינלאומי בפחות ממה שאתה יכול לעשות בעצמך.

UPS היא חברת תעופה משותפת עם FedEx ויש לה יחידת משלוח מנות דומה בשם FedEx Ground. במציאות, עסקי החבילות הטובות של UPS ועסקי FedEx Air Express הם הלחם והחמאה של שתי החברות. עם זאת, שירותי האספקה של החברות חופפים.

חנויות UPS ומשרדי FedEx מציעים משלוח

אריזה וכמה ציוד משרדי ושירותים, כגון צילום, אך מושכים אליהם קבוצות לקוחות שונות בשל האופי השונה של עסקים המניעים את עסקי המשלוחים. קניית חנויות ומשרדים כאלה היא גישה שונה עבור UPS ו- FedEx לשרת את לקוחותיהם. חנויות UPS הן קמעונאים קטנים בבעלות זכיינים.

הוא משרת לקוחות פרטיים ועסקים קטנים לצרכי משלוח המנות שלהם ולשירותים מסוימים הקשורים לדואר. בניית חברת הספנות מבוססת על קריטריונים כגון תלות הדדית, התמחות, חיפוש עבודה ומשאבי תעסוקה טובים. בהתאם לאסטרטגיה והיקף פעילותה, חברת שילוח יכולה להתרחב לאזורים גיאוגרפיים שונים.

חברות הפועלות בשוק הספנות העולמי מגיעות בדרך כלל גורמי ייצור על בסיס גלובלי ומספקות שירותים אלה לעולם

נושאות בתפזורת יבשה מייצרות שירותי הובלה על מנת לענות על מאפייני הביקוש הנגזרים, וכתוצאה מכך תנודות גדולות בשיעורי הובלה ויחד עם זאת תנודות במחירי הספינות. יחד עם זאת, אך ללא הגבלות גיאוגרפיות, גורם הייצור הבסיסי הוא הון ועבודה, והמסגרת המוסדית היא הפעלת משרדי שילוח המציעים עבודות תעודה.

אנו ממשיכים במסורת של מהפכת ה- B2B שמשנה את משחק המשלוחים

אנו מגיעים ל- Cargomatic, שמקווה להיות האובר של משלחי המשלוחים והמובילים ואת פול דמרי, סוחר האינטרנט. הם מחברים בין חברות שצריכות לשלוח את מוצריהן עם משלחים מקומיים המסוגלים להוביל משא. Flexe היא חלק מכלכלת המניות B2C ההולכת וגדלה, בה חברות כמו Uber, WeWork ו- Fartlink משנות את האופן שבו הצרכנים מתקשרים עם עסקים – הזדמנות שטורבן ריק מליאורייט מציע.

למידע נוסף בנושא של משלוחי פירות וירקות עד הבית עליך לגשת לאתר weberit.co.il