טיפים להתארגנות לקראת שנת הלימודים הבאה

תכנון לוח הזמנים שלך לוקח זמן קצר, אך תשלום זה יכול להיות שעות חסכון ופרודוקטיביות מוגברת, שלא לדבר על הלחץ והחרדה שבביצוע משימות של הרגע האחרון. לאחר תחילת השיעורים, עליך להישאר מסודר, למרות הכוונות הטובות הראשוניות, אם הסמסטר מקרטע. אם מערכת התזמון שלך נופלת מאחור וסיום המשימות ולימוד ערבי המבחן הופכים פחות תכופים, הגיע הזמן לחזור למסלול.

יש לפתח הרגלי למידה טובים ומערכות על מנת להתארגן בבית הספר. פיתוח מיומנויות ארגוניות טובות הוא גורם מפתח להצלחה בבית הספר ובחיים. מנסיוני פיתחתי 30 טיפים פשוטים שיעזרו לתלמידים להיות מאורגנים, יצרניים ויעילים יותר.
לעוד מידע בתחום של טיפים להתארגנות לקראת שנת הלימודים הבאה מומלץ לבדוק כאן: kikos.co.il

השתמש ברשימות כדי ליצור מטלות, שיעורי בית, תזכורות וחומרי לימוד. עזור לילדך לעקוב אחר העיתונים על ידי ארגון אותם בתיקיה או במחברת. על ילדכם להחזיק רפידה קטנה או מחברת לרשימת שיעורי הבית.

תיקיות נפרדות למשימות יכולות לסייע בארגון דפי עבודה

לרשום מאמרים עליהם חתומים ההורים ולספק מיקום מרכזי לאחסון משימות שהושלמו. ארגון עוזר לילדכם לסקור את החומרים מהיום בכיתה ולארגן אותם לקראת מבחנים וחידונים. מחברות שיעורי בית מיוחדות לילדים: ביום שהם חוזרים הביתה מבית הספר, על הילדים לרשום את שיעורי הבית שלהם להיום.

לא צריך שיהיה לך רק תיקייה ספציפית לכל נושא או נושא

אלא לייעד חלקים ספציפיים בתיקייה להערות, שיעורי בית, חומרי לימוד, מבחנים וכו '. תוויות לדברים שיש לחתום ולשלוח בחזרה למורה, ניתן ליצור גם מטלות שדורגו ועבור שיעורי בית ארוכי טווח שאינם נדרשים.

חומרי בית ספר שעברו את תקופתם (סיכות עיפרון, עטים יבשים, טושים וכו '). צריך לזרוק כדי לפנות מקום לחדשים. יש לאחסן הזמנות וצ'קים ישנים בקבצים נפרדים משלהם, כך שאפשר יהיה לזרוק פסולת נייר בקלות.

הרגל לרשום את האירועים, הפגישות, הרעיונות והדברים שאתה צריך לעשות. הימנע מערימת ניירות בערימות וצור בית לכל השנה עבור קבצים ותיקיות.

אני ממליץ לך לשים את המתכנן שלך על שולחן העבודה שלך כשאתה מגיע לשיעור ולהשאיר אותו שם במשך כל יום הלימודים

כדי להישאר מאורגן, חשוב להכניס אותו לרשימת הקניות בדרכך לבית הספר. אפליקציות יכולות להחליף את המתכנן ולעזור לך לארגן את משימות לוח הזמנים והכנת הבחינות שלך.

מתכנן עוזר לך לקחת על עצמך משימות ומשימות גדולות ולפרק אותן לנתחים הניתנים לניהול

השימוש במתכנן כתוספת ללוח השנה מקל על ניהול המשימות לטווח הארוך והטווח הקצר. מתכנן הוא כלי שעוזר לך לעקוב אחר המשימות היומיות והשבועות שלך, בין אם אתה מעדיף יישומים דיגיטליים או מבוססי נייר.

עם כל כך הרבה מטלות בית ספר ותאריכי לימוד שיש לשמור עליהם

שלא לדבר על פעילויות מחוץ לבית הספר, ההתארגנות לבית הספר יכולה להיראות מרתיעה. עם זאת, ישנם מספר צעדים קטנים שתוכלו לנקוט בכדי להישאר מאורגנים במכללה שישפרו את התפוקה ויפחיתו את רמות הלחץ שלכם. אפליקציות כמו יומן Google יכולות לעזור בארגון להמשיך לשנת הלימודים.

הגדר מגירות בהן תוכל לאחסן את הקבצים שלך ולקנות תיקיות עם דוגמאות חמודות

קל יותר לארגן דברים כשהם נראים נחמדים. ניתן להגדיר תיקיה לכל ילד לאחסון רשומות בית הספר והטפסים הרפואיים שלו, או לארגן תיקיות לפי חודשים או קטגוריות. זה יעזור לסלק את העומס אם יש לך מקום לנקות אותו.

אלה הילדים שמאפשרים לך להסתובב עם כלי הלהקה שלהם ושיעורי בית בכל יום לימודים בשנה שעברה

אז לפניך חודשים של עבודה לפני שהם מקבלים את המשחק הארגוני שלהם ביחד. עבור תלמידים צעירים יותר, נסו להרכיב מארגן נייד לחומרי הלימוד שלהם כדי שיוכלו לקחת את מה שהם אוהבים ממקום למקום.

לפני שתתחיל את שיעורי הבית שלך

בדוק עם המתכנן שלך כדי להעריך מה נחוץ למחרת ומה אתה צריך לתכנן במשך השבוע. מתכנן שבועי אליו הם יכולים להפנות עוזר להם להישאר במסלול וללמד אותם כיצד לתכנן. אנו אוהבים Plum Planner, הניתן להתאמה אישית ומפרק דברים לפי נושא, מרחב ומטרה.

תלמידי חטיבות ביניים ותיכונים צריכים שיהיה להם ספר סדר יום מכיוון שהוא רשמי ומתעד את הדברים החשובים

עודד את ילדך למלא את ספר האג'נדה בשיעורי בית, מבחנים עתידיים, פרויקטים ופעילויות בבית הספר החשובות מספיק כדי לזכור את אותו יום.

בסוף השנה, כל כך הרבה קורה: כרטיסי רישום, תיקים, ניקיונות ועוד. אם יש לכם הורים, מתנדבים או כיתה מלאה בילדים, הכניסו אותם לעבודה כדי לעזור לכם להתחיל את שנת הלימודים הבאה מאורגנת ומוכנה.

שנת לימודים חדשה פירושה חומרי לימוד חדשים

התחלה חדשה וארגון. אני מבטיח לך שתהיה לך שנה טובה יותר כשתתחיל את שנת הלימודים שלך מוכנה. בתכנית פריסקופ זו בנושא הכנה לשנת הלימודים הבאה אדווח על מה שעשיתי במהלך השנה הנוכחית, השנה הראשונה מזה תשע שנים בהן לא שיניתי כיתות, חדרים, בתי ספר, מחוזות או מדינות.

לדוגמא

מורים ותלמידים שומרים קבצים, תכניות שיעורי בית, רשימות חתימות וניירות הכרחיים אחרים לאורך כל השנה. למורה שלך יהיה ניסיון ברמת כיתת ילדיך ויידע מה נוטה לעבוד הכי טוב. עקבו אחר דוגמת המורים והכירו את המערכות שהם מעדיפים או ממליצים עליהם.