איך מאיירים ספר

במסגרת "החל מאיור ספרי ילדים" אני בוחנת את השאלה כיצד להתמודד עם הנושא. "האם עלי לאייר ספר ילדים בהוצאה עצמית ?," ולענות על כמה שאלות כדי להתחיל בשטח.

ספר זה מראה צעד אחר צעד כיצד לצלם ולהפוך אותו לאיור ידידותי לילדים

תראה כיצד מיישמים אפקטים מצוירים אמנותיים ואילו צעדים אתה יכול לנקוט כדי לערוך תמונות כדי להפוך אותם לאיורים לספרי עיון וספרי קונספט. זה לא מדריך כיצד ליצור איורים משלך, אך זהו מדריך צעד אחר צעד למה שנדרש כדי ליצור איורים פנטסטיים.

אם אין לך סיפור מסוים בראש, אך ברצונך להמחיש ספר / ים לילדים עבור סופרים אחרים, אל תחכה למאמר בשבוע הבא, שיבדוק כיצד להפוך לספר ילדים מאייר, כמו מחברים אחרים. למד כיצד לפתח רעיונות משלך לספרי ילדים, ספרי עיון ומושגים.
כדי לקרוא עוד אודות איך מאיירים ספר מומלץ לבקר באתר illustration.co.il

איורים מצוירים ואישי הומור עוזרים להעביר את המסר לקורא הספר

אנשי מקצוע אלה יודעים כיצד להמחיש ספר ילדים במגוון סגנונות שונים, כמו קריקטורות, איורים, טקסט ואיורים, כדי להשלים את הסיפור ולשפר את חווית הקורא. אני מורה לכתיבה ומלמד קורס באיור ספרי תמונות לילדים בבית הספר לאמנות ועיצוב של לונדון (LSE).

לדברי רוזנדיץ ', קריקטורות המשמשות בתחילת כל פרק בספר הן דרך נהדרת להדריך את הקורא בספר מתחילתו ועד סופו. אני משתמש בהן כדי להתייחס לדמויות הראשיות, כמו הדמויות בסיפור, כמו גם לדמויות מספרים אחרים.

מאיירים רבים אוהבים לייצר תמונות ממוזערות קטנות

כדי להחליט על הפריסה הכללית ועל סדר הספר. בדרך כלל אני מתחיל ברישום A4 מחוספס, שיהיה בערך בגודל של הגרפיקה המוגמרת שלי, אך אני ממליץ לשלוף דף נייר ריק ולשרטט כל דף עם דברי המחבר ובדיוק מה שאתה צריך כדי להמחיש את הסיפור. לאחר שיצרת אוסף של תמונות ממוזערות, הכנס את הטובים ביותר לטקסט של InDesign כדי שתקבל מושג טוב כיצד הספר שלך יעבוד.

אם אתה עובד על ספר קטן (למשל ספר לוח)

אתה יכול לשלוח ללקוח סריקה של הגרפיקה שלך בדוא"ל לאורך זמן, אבל זה לא כל כך קל עם ספרי תמונות גדולים יותר. כשאתה מפרסם בדיה למתבגרים צעירים, ייתכן שתצטרך איורים כדי לאפשר לקורא לחוות את הסיפור במלואו, גם אם מדובר בילדים. עורכים לא רק רוצים לעבוד עם שפה, כך שאם הספר דורש איורים הגיוניים לכם, אז תרצו שהם ישלחו אותם. עם זאת, אם הספר שלך מיועד להורים או למבוגרים לקריאה לילדים, ייתכן שלא יהיה צורך באיורים.

אם קשה להבין את הנושא או לדמיין את הסיפור ללא איורים, ניתן להוסיף איורים גם בדרכים אחרות, כמו למשל בטקסט.

אם אינך מוכן להציע ספר ילדים למו"ל, אתה עדיין זקוק לאיורים. החלק החשוב ביותר בפרסום יהיה מאייר, כמו גם מחבר הספר עצמו.

אם אתה מאייר ומעביר את עבודותיך לאוויר העולם

סביר להניח שיפנו אליך מחברים המחפשים מאיירים לספריהם, בין אם הם מוציאים לאור בעצמם ובין אם לאו. אם אינך מבין זאת, אתה עלול להתפתות לשחק בתפקיד המאייר כשאתה מדבר עם מי שרואה את ספרך. שאל אותם מיד אם איירת את הספר לפני שאתה כותב את הסיפור או רואה את העבודה.

אם אתם מחפשים עזרה כדי לעזור לעצמכם – הוציאו ספר, זה הספר בשבילכם, גם אם אינכם יכולים לצייר את עצמכם. אני מקווה שתמצא מאמר זה מועיל כדי להבין כיצד תוכל להמחיש את סיפורך בעבור אלה שאינם יכולים לצייר את עצמם.

אתה צריך להיות מאייר כדי ליצור ספר ילדים מבלי שהוצאה לאור תיצור עבורך את הספר. בכל הנוגע לשים את הגימור לספר ילדים בהוצאה עצמית, עליכם להשתמש בכישורים של מאיירי ספרי ילדים.

למרות שלא כל ספרי הילדים דורשים איורים

זה יכול להיות יותר כיף להסתכל ולקרוא אותם. בכל הנוגע לפרסום ספרי תמונות, איורים עושים הבדל גדול בפרסום ספרי ילדים רגילים, במיוחד כאשר הם מוציאים לאור על ידי הוצאה גדולה כמו בארנס אנד נובל, אמזון והוצאות לאור גדולות אחרות. עבור אנשים שאינם אמנים חייבים לפתור את בעיית האיור של ספרי ילדים ללא שום כישרון אמנותי.

אם אינך סופר מנוסה, תוכל להשתתף בקורס כתיבה לילדים או לצפות במאות הספרים הקיימים בנושא. קל יותר להמחיש ספרי ספרי עיון ומושגים, אך אם אינך יודע לצייר, זו התחלה טובה.