עלות חנות אינטרנטית

בפוסט זה, נתייחס לעלות של בניית אתר מסחר אלקטרוני ונספר לך בדיוק כמה אתה יכול לצפות להוציא כדי להתחיל למכור באינטרנט.

הדרך הטובה ביותר לחשב את העלות של בניית חנות אינטרנטית היא להשוות בין פלטפורמות המסחר האלקטרוני, הכלים, התוספות והתוספות השונות שתזדקק לה בהתאם לצרכים העסקיים שלך (ראה ) שילמנו הרבה תשומת לב לכמה זה עולה לפתוח חנות מקוונת, אבל העובדה היא שהרבה פלטפורמות מסחר אלקטרוני הן מורכבות מאוד ותצטרך לשכור סוכנות לפיתוח אתרי מסחר אלקטרוני שתעשה זאת עבורך.
למידע נוסף על עלות חנות אינטרנטית ניתן להעיף מבט ב-

במאמר זה נסקור את כל הגורמים הללו וכיצד כל אחד מהם משפיע על העלות של השקת פרויקטי מסחר אלקטרוני שונים, מבלוג פשוט ועד לשוק מורכב מאוד מרובה ספקים. העלות המדויקת של השקת חנות מקוונת יכולה להשתנות מאוד בהתאם למודל העסקי שתבחרו.

בדרך כלל רואים שחנויות מקוונות מסוימות עולות כמה מאות דולרים להקמת בעוד שאחרות יכולות לעלות כמה מאות אלפים או אפילו כמה מאות אלפי דולרים עלויות נוספות עם חנות מקוונת כגון מילוי הזמנה, משלוח, תחזוקת האתר שלך ועוד. ההחלטה שלכם לקנות חנות פיזית או מקוונת תלויה במספר גורמים, כמו סוג המוצרים, השקעה ראשונית ועוד. ברור שניהול עסק מקוון יכול להיות הרבה יותר זול מהפעלת חנות רחוב.

מחירים ועלות הקמת חנות אינטרנטית

אין מחיר קבוע להקמת חנות אינטרנטית מכיוון שהעלות משתנה מחברה לחברה בהתאם למה שכל חברה צריכה כך שכדאי לצפות לשלם כ-2,000-15,000 ש"ח בממוצע כדי לפתוח חנות וירטואלית שמוכרת סחורה סיטונאית העולה על ערך המלאי. פתיחת חנות מקוונת בדרך המסורתית דורשת את אותה רמת השקעה כמו פתיחת חנות דרופשיפינג, אלא שצריך גם להפריש מעט כסף לעלות הראשונית של הפריטים. כל חנות היא שונה והעלויות יהיו העלות תלויה בגורמים רבים כגון כמות התעבורה שהחנות שלך מקבלת וכל שירות נוסף שאתה עשוי להזדקק לו, כגון גיבויים אוטומטיים. העלות נעה בין $80 ל-$730 לחודש אם אתה רוצה לארח חנות מסחר אלקטרוני משלך, מכיוון שזה תלוי בכמות התנועה שהחנות שלך מקבלת, תכונות האתר שלך ושירותים אוטומטיים כמו גיבוי אתרים.

כדי להתחיל להשתמש ב- Coi חנות וירטואלית, תצטרך לשלם עמלות נוספות כגון דומיין ואירוח הנעים בין 49-220 ש"ח לחודש לייצור ולשלוח את המוצרים שלך.

העלות של אתר מסחר אלקטרוני כוללת את העלות של המרת האתר שלך לחנות מקוונת אם כבר יש לך אתר אינטרנט והוספה פונקציונליות של מסחר אלקטרוני לחנות המקוונת שלך העלות של חנות מקוונת משתנה בהתאם למי שיוצר סגנון ועיצוב של האתר שלך.

עלויות נוספות בתחזוק חנות אינטרנטית

לחנות מקוונת עם התאמה אישית מלאה וכל האינטגרציות הנדרשות תשלום מראש של $30,000 עד $50,000 ותחזוקה תהיה 10% מהעלות הראשונית. לחנויות מקוונות בינוניות (10,000 פריטים) בעיצוב מותאם אישית – מקדמה 15,000–20,000$ והתחזוקה תהיה 10% מהעלות המקורית. לחנויות מקוונות קטנות (עד 1000 פריטים) – העלות הראשונית היא כ-5,000$ ו-500$ לחודש. אם תבחר לשמור את האתר, סך העלויות הנוספות הן בסביבות $100 לחודש.

עבור חנויות אינטרנטיות גדולות, ייתכן שתצטרך לשדרג ל- Shopify Plus או BigCommerce Enterprise, שעולה אלפי דולרים בחודש, ותוכל לבחור מבין עשרות ספקי אחסון, כך שהעלות משתנה.

אם אתה רוצה לצמצם את עלויות האירוח שלך למינימום אתה יכול להתחיל עם אירוח משותף כדי לצמצם עלויות ולאחר מכן לעבור לאירוח ייעודי ככל שהעסק שלך גדל והמכירות שלך גדלות. אירוח משותף מספיק להפעלת החנות שלך, אך ככל שהחנות שלך תגדל בפופולריות תצטרך אלטרנטיבה מתוחכמת יותר בדמות אירוח מנוהל וורדפרס. בנוסף, לכל חברה יהיו דרישות שונות לפונקציונליות של האתר שלה ולספקים יהיו אפשרויות רבות עבורך.