המדריך האולטימטיבי לתמחר את סרטון התדמית שלך!

המדריך האולטימטיבי לתמחר את סרטון התדמית שלך!

הקדמה: כשזה מגיע לשיווק העסק שלך, יש דבר אחד שתמיד יש לך מקום לשיפור. וזה כשזה מגיע למחיר. אתה יכול להפוך את מסעות הפרסום שלך לשיווק בווידאו ליעילים ובמחיר סביר יותר על ידי ביצוע המדריך הזה. במאמר זה, נעבור על היסודות כיצד לתמחר את סרטון התדמית שלך, כדי שתוכל להפיק את המרב מההשקעה שלך. אנו גם נותנים לך כמה טיפים למה לשקול בעת הגדרת תקציב ואיזה סוג תוכן לבחור עבור הסרטון שלך. אז אל תחכו יותר – התחל לתמחר את סרטוני הפרומו שלך עוד היום!

כיצד לתמחר את סרטון התדמית שלך.

אורכו של סרטון תדמית יכול להיות גורם מכריע במחיר שלו. בעוד שסרטונים מסוימים קצרים וקלים לפורמט, אחרים עשויים לדרוש יותר זמן ומאמץ להפקה. כדי להבין את האורך הנכון עבור הסרטון שלך, התחל במדידת כמות המידע שאתה רוצה לכסות ולאחר מכן עבוד עם עורך וידאו מקצועי כדי ליצור סרטון קצר או ארוך יותר העונה על הצרכים שלך.

בדוק מה התקציב שלך ואז יהיה לך יותר קל להבין את העניין של סרטון תדמית מחיר.

איך להכין את הסרטון שלך.

הכנת הסרטון שלך צריכה לכלול יצירת סקירה כללית של העסק שלך, פיתוח המותג שלך ומתאר את המוצר או השירות שלך. אתה גם צריך שיהיה לך מושג ברור איזה סוג הודעה אתה רוצה לשלוח עם הסרטון שלך. שקול להשתמש בתמונות חזותיות (תמונות, דיאגרמות, סרטונים), אודיו (מזמורים, נאומים) או שניהם כדי לעזור להעביר את המסר שלך.

כיצד לעצב את הסרטון שלך.

עיצוב הסרטון שלך יכול להיות מסובך אבל לא חייב להיות! אתה יכול להשתמש בכל סוג של קטעים שאתה אוהב כולל תמונות סטילס, סרטונים, גרפיקה ותמונות! רק תוודא שהכיתוב וערוך כהלכה, כך שהצופים יבינו מה קורה בסרט(ים).

כיצד להשתמש ביוטיוב כדי לקדם את הסרטון שלך.

הצעד הראשון בקידום הסרטון שלך הוא למצוא ספר הדרכה טוב שיעזור בתהליך זה. ברגע שיש לך מושג טוב מה אתה רוצה שהסרטון שלך ישיג, חפש ספרים שמתמקדים בשיווק והפקת וידאו. מספר ספרי הדרכה פופולריים כוללים את מדריך הווידאו של מסחר אלקטרוני מאת לורה ונדרגריפט, כיצד לחתוך את מודעות הווידאו שלך באמצעות Adobe After Effects מאת דן בראון, ואת תהליך הפקת הווידאו השלם בן 4 השלבים מאת שון רובינס.

בחר תוכנת עריכת וידאו טובה

כשאתה בוחר את התוכנה הטובה ביותר ליצירת הסרטונים שלך, חשוב לקחת בחשבון את סוג הצילומים שאתה רוצה לצלם ואת רמת העריכה שאתה רוצה לעשות בהם. אם אתם מחפשים סרטוני וידאו באיכות מקצועית שיראו קהל גדול, אז ניתן להשתמש בערוכים כמו Adobe Premiere או Final Cut. עם זאת, אם אתה צריך רק סרטונים מהירים לשימוש אישי או סתם רוצה ליצור כמה סרטונים בתקציב נמוך, עורכים כמו Windows Movie Maker או Quicktime יכולים לשמש כאפשרויות מתאימות.

סיכום

כעסק, חשוב לתמחר את סרטון התדמית שלך בצורה תחרותית כדי להפיק את המרב מיוטיוב. על ידי שימוש בתוכנת עריכת וידאו טובה ובחירת סרטונים מעניינים ושימושיים עבור העסק שלך, תוכל להגיע לקהל גדול יותר ולהגביר את המכירות.