איך מאתרים מניות מומלצות

לשוטה הצבעוני יש מדור מיוחד למי שרק התחיל להשקיע בשוק המניות, עם טיפים, טריקים וטיפים של אנליסטים מנוסים.

תוכלו לקרוא על המניות המועדפות עליכם

עד לרגע, לפקוח עין על מניות ומגזרים שונים ולבחור כמה שמניבים את הביצועים הטובים ביותר. יתכן שכבר ביצעת מחקר על Google Finance ותרשימי המניות, או אולי תרצה לברר את ביצועי המניה. עדכון החדשות של מניות אתרים הוא דרך נהדרת להקל על מציאת מניות סנט חדשות בשוק המניות כמו גם בשווקים פיננסיים אחרים. אם אתה משתמש במעקב אחר מדדי מחירי המניות שלנו, עליך לבדוק גם אם למניה ידועה יש שחרור תשואה.

האם אתה מחפש מניה שאיבדה ערך בימים האחרונים בגלל אירוע חדשותי חשוב כמו פיגוע או משבר פיננסי?
למידע נוסף על מניות מומלצות ואיך מאתרים מניות מומלצות יש לגשת לאתר bigshotnews.net

אם תחליט להשקיע במניה אחת

מאמר זה מתמקד כיצד אתה מדרג את החברה הבודדת. לפני שנעבור את 14 השלבים לבחירת מניות דיבידנד, נדון בקריטריונים לבחירה להבנת חלק דיבידנד. בין המניות שתוכלו לבחור הוא דוח מחקר קצר המתאר את החברה, הסיבה לכך שאתם משקיעים במניה כעת ומדוע תוכלו להימנע מכך או למכור את מניותיכם. עכשיו כשעברנו כיצד לבחור חברות דיבידנד, איך בוחרים מניות דיבידנד? לפני שתעבור למניה הבאה ברשימה שלנו, בחר מניה עם תשואת דיבידנד גבוהה ורקורד חזק.

ל- Yahoo Finance יש מבקר דיבידנד

שאנו משתמשים בו באופן קבוע כדי לייצר רעיונות לרשימות המשמרת שלנו. בנוסף, אנו מסייעים לך בבניית תיק מניות מומלץ עם רשימה מאוחרת של מניות התחלה. לוחות הזמנים של זאקס הם גם דרך יעילה למצוא מניות, מכיוון שיש לנו צג מניות חזק.

תוכל גם להתאים את ההתקנה שלך

כדי למצוא מניות העומדות בפרמטרים מסוימים כדי להעניק לך יתרון אם ברצונך לסחור במניות בסבירות גבוהה במהלך החודשים או אפילו השנים הקרובות. אחת – ללכת לחפש מניות אגורה העומדות בקריטריונים מסוימים, כמו להיות חובה – היא מניה שיש בה פוטנציאל לבצע ריצה גדולה, רשומה בניו יורק או בנאסד"ק ויש לה נפח חדשות. כל אלה הם אינדיקטורים האם מניות אגורה נסחרות והאם יש לה פוטנציאל לרוץ חזק יותר ממניות אחרות בקטגוריה שלה.

ראשית

הוסף מסנן נפחים כדי להבטיח שהמניה מתאימה למסחר יום – סוחרי יום מחפשים בדרך כלל מניות שנסחרו לפחות מיליון מניות ביום. ראשית, עבור אל המסך שבחרת כדי לחפש מניות בעלות תנודתיות ומחזורי מסחר באופן שגרתי. בדוק את המניות בהן אתה משקיע וחפש קרנות סל (ETF) העוקבות אחר ביצועי הענף שאתה מעוניין בו. שתיים – עיין בכלי ניתוח המניות שלנו בחינם, שתף – כמו – שירות אחד (SaaS) ל מצא את המניות הטובות ביותר שאתה יכול לקנות, לצפות ולסחור.

אם אתה רק מתחיל

תרצה לראות את 15 המניות המובילות למתחילים – אם אופק הזמן שלך נמוך מ -10 שנים, הן מניות אמצע השקעה וקטנות. השוטה הצבעוני ממליץ על מניות אלה, אשר נהדרות לבניית תיק חדש, ואם תשתמש ברשימה זו ניתן לך קצת מידע. קנו את מניות הצמיחה הטובות ביותר, ראו את נקודות השיא של המניות במובילים שלנו ולמדו שיעורי השקעה חשובים מהדירוג האחרון שלנו עבור כל מניה. אם אתה רק מתחיל, אתה יכול לראות את כל נקודות השיא של מוביל שוק המניות במדריך החדש שלנו למניות הצמיחה הטובות ביותר לרכישה.

מניות ערך וצמיחה הן מניות אטרקטיביות לטווח הקצר עבור המשקיעים מכיוון שיש להן פוטנציאל לצמוח ערך במהירות רבה

כפי שראינו אצל יועצי מניות רבים, מניה גרועה יכולה לאבד 100% מערכה תוך מספר שנים בלבד, בעוד שלמניה טובה יש פוטנציאל צמיחה אקספוננציאלי העולה ל -1,000 דולר ומעלה. הפוטנציאל המתמשך של המניות הללו הופך אותם למניות הטובות ביותר לרכישה, אך הן לא היחידות.

אנו מדווחים על הטוב ביותר ועוד כדי לעזור לך להיות משקיע מצליח במאמר הבא שלנו. אם אתה מתחיל את מסע ההשקעה שלך וברצונך לבדוק בריאות, קרא את המדריך שלנו "כיצד להשקיע במניות."

תקבל גם עותק בחינם מהעלון החדש של השקעה ביועץ המניות

יועץ ההון ממליץ למשקיעים לקנות לפחות שלוש מניות התחלה לפני שקונים מניות בכל אחת מהבחירות החודשיות החדשות שלנו. הם רוצים להתרחק מהמניות שקונים כי הם בדרך כלל לא נסחרים במחיר הרכישה. ראשית, חפש מניות עם תשואות דיבידנד גבוהות, יחסי מחיר-רווח נמוכים או פערים במניה.